Vitir namazının üçüncü rek'atinde fatiha ve sûre okunduktan sonra eller yukarı
kaldırılıp tekbir alınır ve eller tekrar bağlanınca kunut duaları okunur.
Okunuşu: Allâhümme innâ nesteînüke ve
nestağfirüke ve nestehdik. Ve nü'minü bike ve netûbü ileyk. Ve netevekkelü
aleyke ve nüsni aleykel-hayra küllehü neşkürüke ve lâ nekfürüke ve nahleu ve
netrükü men yefcürük.
Allâhümme iyyâke na'büdü ve leke nüsalli ve nescüdü ve ileyke
nes'a ve nahfidü nercû rahmeteke ve nahşâ azâbeke inne azâbeke bilküffâri
mülhık.
Anlamı: Allahım! Senden yardım isteriz,
günahlarımızı bağışlamanı isteriz, razı olduğun şeylere hidayet etmeni isteriz.
Sana inanırız, sana tevbe ederiz. Sana güveniriz. Bize verdiğin bütün nimetleri
bilerek seni hayır ile öğeriz. Sana şükrederiz. Hiçbir nimetini inkâr etmez ve
onları başkasından bilmeyiz. Nimetlerini inkâr eden ve sana karşı geleni
bırakırız.
Allahım! Biz yalnız sana kulluk ederiz. Namazı yalnız senin için
kılarız, ancak sana secde ederiz. Yalnız sana koşar ve sana yaklaştıracak
şeyleri kazanmaya çalışırız. İbadetlerini sevinçle yaparız. Rahmetinin devamını
ve çoğalmasını dileriz. Azabından korkarız, şüphesiz senin azabın kâfirlere ve
inançsızlara ulaşır.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder